Subject: küsimus
From: Nele Tammemäe <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Tue, 12 Mar 2024 13:44:59 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovin tutvuda eelnõu seletuskirjaga, mis puudutab 09.10.2020 jõustunud
Vabariigi Valitsuse määruse nr 143 – Perioodi 2014-2020
struktuuritoetusest hüvitatavate kulude abikõlbulikuks lugemise, toetuse
maksmise ning finantskorrektsioonide tegemise tingimused ja kord -
muutmist seoses struktuuritoetuse andmise ja tagasinõudmisega.

Ette tänades,

Lugupidamisega

Nele Tammemäe

Vandeadvokaat/Attorney at Law

Advokaadibüroo Küllike Namm/Law Office Küllike Namm

Lai 14, 10133 Tallinn

telefon/phone +372 655 6571

 <http://www.namm.ee/> www.namm.ee

Käesolev elektronkiri on konfidentsiaalne, selle avalikustamine ega
levitamine saatja nõusolekuta ei ole lubatud. /
This message is confidential, the disclosure and/or distribution of this
letter without the permission of the sender is forbidden.